Sonntag, 1. November 2009

New Moon: all about the last Spoiler Weeks and a lot of new Stuff


Wo werden die Stars alle sein, welche Show müssen wir und merken? Alles hier !
Robert Pattinson:
• “The Late Show with David Letterman” - November 18th
• “The Today Show” - November 18th
• “Live! with Regis and Kelly” - November 19th
• “The Ellen Degeneres Show” - November 20th (taped November 17th)
• “Jimmy Kimmel Live” - November 20th (taped November 6th)

Kristen Stewart:
• “The Tonight Show with Conan O’Brien” - November 16th
• “Late Night with Jimmy Fallon” - November 18th
• “The Today Show” - November 18th
• “Live! with Regis and Kelly” - November 18th
• “Jimmy Kimmel Live” - November 20th (taped November 6th)

Taylor Lautner:
• “The Jay Leno Show” - November 16th
• “Late Night with Jimmy Fallon” - November 19th
• “The Today Show” - November 20th
• “Live! with Regis and Kelly” - November 20th
• “Jimmy Kimmel Live” - November 20th (taped November 6th)

Ashley Greene:
• “Much on Demand” (Canada) - November 13th
• “The Late Show with David Letterman” - November 23rd
• “Late Night with Jimmy Fallon” - November 24th
• “Jimmy Kimmel Live” - December 3rd

Nikki Reed:
• “Jimmy Kimmel Live” - December 2nd

Peter Facinelli:
• “Jimmy Kimmel Live” - November 25th

Kellan Lutz:
• “Much on Demand” (Canada) - November 13th

Bronson Pelletier:
• “Much on Demand” (Canada) - November 13th

Michael Sheen:
• “The Late Late Show with Creg Ferguson” - November 23rd


Oh Gott, also bitte... ich weis was der mit seinen Geld macht, echt sinnvoll
Kristen, Rob und Taylor in Mali.. wegen New Moon( ich denke wegen den Cut oder weil sie ihn sehen durften..)
Rob on LAX he´s flying to Japan ... alone

Kristen in LA
Kristen in S.P Brasil
She looks good, but tired
funny


Jake oh sry,Taylor in Brasil with Kristen, I can´t understand why Rob Taylor and Kristen aren´t together ... its New Moon I know, but Rob is alone in Japan, this is really strange, and Kristen and Taylor are together in Brasil, why they can´t put all together?
I want this VF
WTF is that?? I want this, or him ..."smile"




Gosh, I love it !!!!!!!!!
And that too



I don`t watch this, because I don´t know if there are any spoilers


all TV Spots together, and the new stuff
--I also don´t watch this, because I want no Spoilers this jear--

XOXO bigi, ach was es alles neues gibt, man weis ja kaum noch wer wo ist...
Franzi ich hab deine Mail gerade ein 2 mal gelesen, mal schaun wann ich heute- hoffe ich- dazu komme... ich freu mich schon auf meine weiteren Post´s und auf Formel 1 heute ist das LETZTE Rennen !!! (für diese Jahr nat) Und ich habe zufällig*zwinker* mal die Flüge nach London gecheckt...

4 Kommentare:

  1. Flüge nach London? Was willst du denn da?


    *grins*


    pS.: wann kommen die Bilder von Rob??? Achja, das war Montag oder?

    AntwortenLöschen
  2. Ja also ich hab Auch montag gehört "lach"

    AntwortenLöschen
  3. wann wollt ihr denn nach london? ich bin am 20.november in london ;-)

    AntwortenLöschen
  4. echt? hey wie weist du das Mit London, ach das ist nur nächstes JAhr "lach" wenn alels klappt

    AntwortenLöschen